Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Sunday, June 5, 2011

KesaN minum AIS



ais memang peberet aku dari dulu agi...memang aku ketagih gile2 dengan ais...aku nampak je ais terus air liur aku macam mencurah2 ke ladang gandum... =,='' ... walaupun berkali-kali di nasihati...tapi sekarang aku cuba kurangkan ketAgihan  ais... nak tau sebab ape?? meh baca sini


Sememangnya sedap minum air berAIS selepas makan. Walaubagaimanapun, AIS akan membekukan makanan berminyak yang baru kita makan. Ia akan memperlahankan penghadaman kita.

Bila lemak-lemak ini terbentuk di dalam usus, ia akan menyempitkan banyak saluran dan lama kelamaan ia akan menyebabkan lemak berkumpul dan kita semakin gemukdan menuju ke arah mendapat pelbagai PENYAKIT. Jalan terbaik... adalah untuk minum sup panas atau air PANAS/suam selepas makan. :

Nota penting tentang SERANGAN JANTUNG!!! Anda patut tahu bahawa bukan semua tanda-tanda serangan jantung akan mula terasa pada tangan sebelah kiri. Berhati-hati juga pada permulaan sakit sedikit-sedikit pada bahagian atas dada anda. Anda mungkin tidak akan mengalami sakit dada pada serangan pertama serangan jantung. Keletihan dan berpeluh adalah tanda-tanda biasa. Malah 60% penghidap SAKIT JANTUNG tidak bangun selepas tidur. Marilah kita berwaspada dan berhati-hati.. Lebih banyak kita tahu, lebih cerah peluang kita untuk terus hidup... PAKAR SAKIT JANTUNG berkata, jika semua orang yang mendapat e-mail ini menghantar kepada 10 orang yang lain, beliau yakin akan dapat menyelamatkan satu nyawa. Baca ini... .. ia juga mungkin dapat menyelamatkan nyawa anda!!!!. **Jadilah teman yang setia dan teruskan menghantar artikel ini kepada teman-teman yang anda sayangi... ..!!!!



**omAk....den tamoe dah gigit ais pas ni...huuuuuuuuuuuuu.....aku bukan setakat minum minuman yg berais..kekadang tu satu gelas ais tu boleh aku gigit2 kunyah....perghhhh.,,masa aku tulis entry ni pun kecur air liur aku ase..sebab membayangkan aku ngah kunyah2 ais...pergghhhhhhh!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...