Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, June 7, 2011

Beronggeng dengan top 7 showdown crew!!!!!

sabtu baru2 ni g sungei wang plaza sebab dapat invitation untuk beramah mesra ngan crew2 showdown ni....ah ..malas la nk citer...let the picture tell the story<---- gile r skipping2 aku

ECX yg sgt cool
  

 yang ni last sekali..tapi cam malas nk susun ikut kronologi
 time bergambar beramai2
 ecx lagi =,=''
 BOS.....not bad gak dorang ni...yg baju merah itu ensem lak aku nengok
 ok ni mase mula2...time neh aku dapat port tepi kiosk2 yg jual brg kecik2 tapi mahal..pas tu kene halau
ecx againnnnnn......

hahhahaha...ngam2 time hmc phlow ngah perform aku kene halau ngan tokey kedai...ek alaaaa...kerek gile kot........frust gile x dpt tengok hmc phlow...arghhhh kenape la korang fisrt sekali... =,='' kan dah x dapat duit katak tu...kena halau g turun kat bawah sekali duk betul2 kat tangge depan stage kena halau ag...turun bawah sikit..nampak ngam2..aku terus layan...walopon orang depan aku seme memasing angkat henpon biri2 la , ipad la, i phone la, dslr la..lrsd la tapi aku tetap bangge angkat enpon aku, walopon hurup2 dah tanggal...oh lupe lak nk citer...gmbr2 ni diamek guna kamera hp dslr aku...kihkihkih...cantik tak?cantik tak???cantik tak!!!!! * sambil angkat kerusi*

ohh...layan video dari ecx ni
errr......cane nk haplot vidio neh??? grrrrrrr.......
nengok kat fb aje leh kot...grrrrr




4 comments:

Aisyah Aina said...

tak pernah layan showdown :)

Unknown said...

@ aisyah~ xpernah ke?? bagus lah...xde kerugian disitu :)

Unknown said...

asyik kene halau jer..huhu

Unknown said...

@ papa mifz~ ape leh buat..pak guard tu sungguh berdedikasi jalankan tugas die

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers