Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, June 6, 2011

Sleepwalking

Tadi ada baca pasal sleepwalking dekat blog percubaan pertama . 
Di antara punca-punca dikenalpasti menyumbang kepada masalah ini ialah masalah lelah, tertekan, demam yang tidak diubati, pengaruh alkohol dan mengalami keletihan yang teruk. Setakat ini masih belum ada rawatan khusus yang dijumpai bagi mengubati penyakit ini. Jika anda sering mengalami masalah ini, disarankan untuk melakukan terapi, mendapat rehat yang mencukupi dan lakukan senaman yang dapat membantu mengurangkan tekanan.


hohohooooo....... baca die punyer entry ni teringat la pasal adik lelaki aku, yang aku rasa tahap mengigau die serius kadang2 sampai tahap sleep walking..kalau nk ckp pasal mengigau memang hari2 la die ngigau..kadang2 kite leh ajak die borak2 ko tau.... ade satu hari tu


adik aku *** tangkap...tangkap!!!!!tangkap!!!!!! <- - jerit die tetibe


aku ngan family aku memang dah biase die duk ngigau2...


adik aku** bodo !!! besar tu tangkap!!!


Bapak aku** tangkap ape????


adik aku**tangkap tu la bodo


Bapak aku ** tangkap ape!!!!!!!!


Adik aku** alaaaa...doh telepas...rugi la... 

<--more--!>
die ngigau mata pejam tapi kepala angkat mata terbukak....boleh gitu???? kadang2 time die tido tetibe die leh nyahut....


adik aku ** hah??? kenape???
aku** kenape ape????


die sambung tido =,=''


ade suatu hari tu tetibe adik aku bangun tidow betul2 kan seluar...garu2 kepale gi ke pintu, mata memang totally terbukak.....mak aku tanye nk g mane tu??? die juih mulut tunjuk ke pintu...mak aku tanye buat ape??? die wat tak tahu..siap nk bukak kunci pintu....mak aku terus tampar die...agak kuat jugak aku ase...then die gosok2 pipi sambung tido...... skang aku ase dah kurang ngigau die..pasal kadang2 time aku balik kampung da tadek bunyi igauan die ag..kehkehkeh... tapi benda ni jgn pulak korang pandang remeh..kadang2 boleh jadi bahaya...

3 comments:

Awangku Johan said...

thanks..
smoga bermanfaat yaa

scha_imal87 said...

dasat.ntah2 time ko pakai bedak sejuk mlm2..ko ngigau gak kot??lalalalaa

Unknown said...

@scha...aku kat umah ane de pakai bedak sejuk..t adik aku kate aku poyo..x faham tol aku

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers