Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, June 28, 2011

Berapa Kali Nak Suh Hambe follow Tuan Hamba???

 saya dah follow kamu
sila follow saya balik k....

comel je kan ayat tu...ramai gak yang mintak kita follow dia balik bila dia dah follow kite,  terus-terang MS memang tak keberatan nak follow orang, or tak ada rasa annoying bila korang suh MS follow korang, pada MS tu semua boleh naikkan semangat blogger2 baru untuk tulis entry yang best2 bila tengok ramai follower.. walaupun ramai otai2 kate follower tak penting pembaca setia yang penting.. betul tu, pembaca lebih penting sebenarnya... tapi mcm mana nak dapatkan pembaca??? dari follower jugak la kan...

tapi ada jugak yang jenis cuma nak cari follower... MS banyak kali gak perasan follower tetibe berkurang... pada MS itu tak ada masalah.. mungkin si pe unfollow tersebut rasa ada yang tak best kat blog ni....tapi yang tak bestnye MS ada perasan 2 3 orang blogger yang jenis ni

bulan 9 2010 dia follow MS then tinggalkan komen

si polan : ai follow you, follow me back :)

ms : x kisah.... kita follow ...

bulan 10 2010 orang yang sama follow

si polan : ai follow you , follow me back
aku : erk..... bukan si polan ni dah follow aku ke????
aku pun dah follow dia, so tak perlu follow balik kan....

bulan 3 2011
si polan: ai follow you , follow me back .. peace..
aku : tengok kat follower...eh budak ni lagi... aku dah follow die kot, nak follow celah mane ag...

bulan 4 2011
si polan : nice blog, dah follow awak... follow saya balik k....
aku : grrrrrrrrrrrrr....... maybe budak ni ilang ingatan kot yang die dah follow aku lebih 3 kali....

MSN Onion Emoticonhaaaaahhhhhh.......semput boboy cam ni....
mungkin la kita nak cari follower seramai yang mungkin... tapi xpayah la susah diri unfollow, follow, unfollow , follow....follow...follow, unfollow... tak penat ke ????udah nye korang suh orang yang sama follow ko berulang kali... hihi.... kan dah kantoi... MS pasan sebab follower kite x banyak...kalau mcm orang lain kompem tak perasan sebab follower dia dah beriban-riban kan..rasanya tak perlu la buat macam ni kot... 


pstttt ** kurma ini memang manis, sayangnya perangai kamu tak berapa manis

9 comments:

Fira hilwa said...

hahaha... rsnya dia bkn main follow unfollow la, rsnya dia mmg xperasan kat dashboard dia akan klua latest update dr kau sbb dia gila follower tp xsuka bc blog org yg dia follow.. keh3... gila ke hape.

Unknown said...

@missF~ bukan r wei..memang aku pasan die ni memang slalu unfollow n follow aku balik..pasal ape..tiap2 kali dia tinggalkn komen follow tite balik mesti dekat follower tu muke dia paling atas sekali..means dia baru follow....pas tu unfollow balik sebab dia dah ilang...kihkihkih..adooyaiiiii

Azzah said...

macam tu pun ada..sabar je lah

ain revival said...

aha~dasar gila follower macam tu lah..wat x layan jep org gitu~

Cik Puan iLa said...

hahahahaa...kdg2 confius gk bile jd cmtu...
pastu bile tgk kt blog org lain,ayat dia post kt org lain tu sama mcm ayat die kasi kt kite...copy paste je tu..

Aini Azman said...

mmg tak manis perangai mcm ni,.nmpk sgt desprete,.hahaha

Unknown said...

@ azzah ~ ade je, orang cAM neh...

@ain revival ~ huee...bukan gila kot..tapi mungkin dia semangat nk kumpul follower.... n takmo follow byk2 blog...

@cik ila ~ tu dah biase...huhu..copy aje....

@ nurul aini~ hueee... =,=''

Gadis Kecil said...

adui la hai..kesabaran saje lah kan..

tenkiu sudi visit blog GK.

saya said...

haaaahhh..semputtttt lagiiiiiii..hahahahahah.sabaw sajelah ye..hihiiii;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers