Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, June 28, 2011

YUNA LOP U LA!!!!

Semalam ada tengok iklan canon..congrat yuna coz jadi duta untuk canon...tapi aku tak berape berkenan sgt dengan fesyen tudung yuna masa dalam iklan semalam.. ntah la.. kenape erk??? mungkin lah bagi aku seorang yang tak berape reti sgt fesyen ni nampak ianya tak cantik.


seyes tak suka, tapi still yuna cantik....
maybe aku tak berkenan sebab kalau nampak fesyen ni mesti teringat...emmmm... teringat...leh ckp ke tak ea??? alaa tau tak kalau kat conggo pompuan selalu pakai atas kepale tu...tak tau sila google...
aku lebih suka tengok yuna macam ni


shantekk!!!!!




7 comments:

Lelaki Ini said...

santek je si yuna ni..

Azwa Mohamad said...

yuna sangat cumel....

NajiHa said...

yang..tag untuk GA..

http://jieha89.blogspot.com/2011/06/giveaway-4by4-shikin-sayang.html

halidaRahman said...

sy ada jugak try fesyen yg awak tak berapa suka tu. hehe ;)

Unknown said...

@afeb pilah ~ memang chantek..sape kate x cntik

@miz novexx~ yup...

@ asiah najihah ~ thanks yunk...t ai buatkan,,,

@tak kenal maka tak chenta ~ ea.... so how??? ok ke tak??? maybe kite x kenal sebab tak pernah try kot...huhu

anismelon said...

anis pon xkenan tudung yg dye pakai toh..kalo pic yg bawah bawah toh anis kenan..santik..hehehe

saya said...

cik wewe pon suka yuna yang simple..tapi ape2 pon. sokmolah kita support yuna!!!huhu ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers