Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, June 4, 2011

Abis Masa Dah!!!!

Seorang otai kongsi gelap sedang hampir nazak terbaring di katil... lalu beliau memanggil cucu kesayangannye... 
Cu... gua nk lu dengar ckap tok lu ni... ..[wlupun dah tua nk mampos..ckp still ganas... ]..Cucu nya memandang dengan sayu... lalu dia menyambung kata2nya.. 
Lu amik gua punya 45 auto pistol yg gua simpan dlm peti itu... supye lu selalu igt kat tok lu ni... ..Cucunya memandang pelik lalu die menjawab... 
Tok... aku tk bpe nk suke ngn pistol tu... pe kate tok bagi je jam rolex atuk tu... ... Dengan muke bengis dan bengang otai kongsi gelap ni pun berkata..lu dengar ckp tok lu ni... .lps ni..aku dah mampos... lu yg kena jaga bisnes2 haram gua ni... pstu msti lu dapat bini lawa... kete beso... rumah beso2... lepas tu... satu ari tu..lu blik umah lu.. tiba2 lu tengok bini lu kat ats katil ngn jantan lain... .ape lu nak buat?... Takkan lu nak tunjuk jam lu pastu lu nk cakp 'ABIS MASE DAH!!'

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...