Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, June 2, 2011

Manusia sekarang memang kejam!!!!

tadi terbaca muka depan metro dengan kosmo . Ade makhluk tuhan yang tak ade hati perut campak baby baru lahir dari tingkat 5..kejam kan????aku tak tahu la kenape benda ni makin menjadi2...

kalau dulu korang boleh tengok mane ade orang berani buang2 baby ni merate2...walaupun jahil tapi dorang masih ade hati perut..dulu paling glemer buang dekat masjid,buang dekat rumah orang..buang dekat tempat2 orang senang jumpa..... sebab ape...dorang malu, takut orang tau, tapi dalam masa yang sama dorang still nk baby tu hidup...dorang nak orang yang jumpe baby tu jaga anak dia...

tapi sekarang, seboleh2 nk baby tu mati, buang baby dah macam buang sampah!!!!!!!buang dari tingkat 5 sampai berkecai kepala baby..sedih dengar.....kenape tak tinggalkan depan masjid??? kenape tak tinggalkan depan umah orang???kenape tak tinggalkan depan JKM????kenape perlu buang macam sampah?????aku tahu ramai gile yang pernah terlanjur sekarang..tapi jangan la membunuh...korang tak rasa ke baby itu sangat comel???

1 comment:

belogkiter said...

tak sanggup nak baca,, manusia sekarang berhati binatang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...