Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, June 7, 2011

Nyah....... Perlukah ??????

nong poy lelaki paling cantik

kehadiran golongan-golongan yang dipanggil nyah ini adalah sesuatu yang tidak dapt kita elakkan lagi... semakin hari-makin banyak pulak golongan-golongan ni...salah siape sebenarnya??? salah kau orang jugak la.... dulu mase kecik2 dak tu lembut2 sikit terus ko ejek2 dia... sampai dia langsung tak de kawan, sampai die cuma boleh berkawan dengan golongan-golongan macam dia aje....kenape??? sebab korang tak nak terima dia dalam group korang.......

aku rasa tak semua nyah tu lahir2 aje terus terfikir 'oh....better aku jadi perempuan'.... aku kenal gak 2 3 orang lelaki lembut , tapi jadi orang jugak akhirnya...ni golongan2 yang aku ase, disekeliling dia ramai orang yang support dia...golongan ni aku rasa sangat beruntung sebab tak terjebak dalam benda2 tak berfaedah...

lagi parah kalau hati, naluri ko dah beralih arah....kalau jadi nyah tapi ko belum tukar "alat" tu , ko bernasib baik lagi la aku rasa, at least bila tiba masa ko insaf dan bertaubat ko x kan rasa menyesal seumur hidup.... tapi kalau dah tukar????? tak tahu nak cakap ape lagi....

sepatutnya kita2 ni sokong dorang bagi menentang naluri yang ada dalam diri dia tu...kalau naluri dorang kuat untuk jadi perempuan kita sepatutnya bagi semangat untuk lawan perasaan tu...tapi apa yang kita buat??? cuma mencemuh lagi golongan2 ni....

aku pernah ingat cikgu aku cakap... untuk lelaki jadi perempuan sangat senang sebab hormon perempuan senang sebati ngan lelaki...tapi kalo perempuan nak jadi lelaki cukup susah sebab perempuan susah nk adapt ngan hormon lelaki....cam tu la lebih kurang.....paham tak korang??
setahu aku la kalau nyah ni, mulut die laser ngalahkan perempuan..ko tegur la macam mana pun takkan dia layan... sebab ape dia rasa diri dia betul...kenape??? sebab dia dah kuat dengan perasaan dia... kalau dulu sebelum dia transform jadi nyah , aku rasa dia masih boleh ditegur..boleh dibimbing...tapi kenapa kita tak buat dari dulu..kenapa bila dia dah bertukar baru kita terhegeh2 nk nasihat bagai....sedangkan dulu kita ejek2 dorang sebab jadi lelaki lembut....

pernah ke dorang mintak untuk jadi macam tu... xkan?? cuma kita tak bagi sokongan untuk dorang lawan perasaan tu....

ape pun diharap golongan nyah ni berubah, aku jugak bukan lah sempurna...ini cuma pandangan aku kenapa lelaki lembut ni last2 bertukar jadi nyah.... sebab sikap kita sendiri....harap sikap kita sama-sama berubah selepas ni...

8 comments:

NM02 said...

ai pernah ada kawan sebegini. ai suker kawan ngan dorang sebab dorang memahami perasaan wanita.

najwa's said...

hehe teringat sorang bapok yang muka laki gilos. tp pakai bra. ;p

Aini Azman said...

mmg la bukan kehendak dia,.tpi dia boleh elak dgn cara jgn pakai pakaian prmpuan., kesian gakt kt nyah2 mcm ni,.huhuh

Unknown said...

nm02~kan..kekadang dorang lebih true pada kwn2 perempuan yg len..kalo dorang tegur tu...ouchh..sentap mak

@ najwa~ aduih...tulis entry ni sebab teringat jumpe yg bertudung litup la...

@nurul aini~ memang boleh elak..kalo dah naluri tu kuat..ade lak yg sokong tindakan die tu nk halang cane ag,,,patut dr awal ag.,..tol tak :)

ain revival said...

hmm..semakin hari semakain ramai golongan nyah nie..

mmg dyeorang mulut laser..y tu memang penah jumpa~

Unknown said...

@ain revival~kan......kalau kena mang panas telinge la...

belogkiter said...

saya ramai kawan dari kalangan ini. mereka sangat sensitif. lebih susah jaga hati diorang ni dari perempuan

Unknown said...

@belogkiter ~ sensitip ke??baru tau...ingat ati keras....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers