Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, June 9, 2011

Si penyimbah asid VS .........!!!! grrrrrrrrrrr

tadi masa nak g cafe g baca paper jap kat pitu masuk cafe...free reading style so kaedahnya ko cume boleh baca tajuk aje.... terbaca yang pasal orang kena simbah asid lagi...tetibe teringat peristiwa minggu lepas....

masa tu baru balik keje..dalam kol 7 lebih kot. Turun dari LRT aku ngan kawan aku pun jalan straight dulu pas tu baru lintas jalan... time dah ready nak melintas tu ade lak 2 , 3 bijik kete lalu...so kitorang stanby aje dulu sebelum melintas... tetibe ade sebijik motor ni tetibe rapat ke tepi n jalan slow...tgn die tetibe cam stanby letak belakang... aku ngan kawan aku dah kecut perut tengok , terus bergerak ke belakang...dlm ati memang nk lari dah...sekali die lalu depan rupenye india yg bawak motor tu ngah garu bontot...cisss.....patut la tetibe die ketepikan moto n jalan slow...pas tu tgn tetibe letak belakang kan...aku memang bajet india tu nk simbah asid dah....memang cuak gile..die pnye modus operandi tu dah similar aku rase...tapi siyes takut gile kot skang ni kalau jalan dekat kl ni...cam dah tak selamat...huh....eh...bukan kl aje kot..mane2 tempt pun xselamat aku ase..kat kampung pun tak selamat...


pstt*** kepada penunggang moto yg aku jumpe hari tu kamu memang =,=''
bikin aku cuak aje

7 comments:

SYARIFF HAIKAL said...

sbnrnye die bg virus tu..pasni abs la mke anda..kah.kah.

scha_imal87 said...

kalo aku,blm hbes tgk lg...mau lari tanpa henti sampai ke tingkat17..xyah nek lif dah..xsempat.. =,=!

Unknown said...

dah tak lawo dah le engko ..

belogkiter said...

hihi. tapi tulah. kena hati hati jugak

kay_are said...

macam tu pun ade ye.. memang wat suspen betul ni.. huu

Unknown said...

@ syariff haikal ~ hahahaha..tadek mknenye....die garu bontot aje kot...

@scha_imal~ eleh....lari konon...ntah2 ko terkaku kat situ.....harharhar

@ jiji yu~ eh mane ade..masih lawa cam lisa surihani...<---sila percaya

Unknown said...

@belog kiter ~ tu lah..kena hati2..kita x tau niat orang...

@kay are ~ mang saspen gile kot...dah cuak gile2..dlm ati memang nk lari dah time tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers