Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, June 27, 2011

siapakah yang sebenarnya sengal???

kisahnya aku nak pergi celcom centre untuk replace aku punyer simcard sebab kegagalan beliau untuk berfungsi. so hari ni aku terpaksa la keluar kejap untuk mengembalikan keaslian simcard aku...tumpang dak scha smpai bank negara... pas tu nek lrt n nek cab....

aku** pakcik nak g celcom centre
teksi ** boleh2..naik

okeh...kalau diikutkan celcom centre pekeliling tu bukan jauh benau..yang aku tau dekat gile ngan umah aku...jalan kaki pun boleh sampai...then dalam teksi aku dah nampak spital tawakal...aku pun bajet teksi tu nak pusing kat bulatan pahang tu.... aku pun duk godek2 duit dlm purse nk kuarkan tambang... sekali aku angkat kepala pakcik tu dah straight ke jalan tun razak ke ape ntah....

aku** eh.. pakcik...saya nak g celcom centre dekat tawakal tu aje....ni nak g maneMSN Onion Emoticon Set
teksi** oooo....ingat nak pegi celcom dekat semarak tu...alaaaaa xpe...celcom situ beso sikit...semua masalah boleh selesai.....

=,='' betul ke idok pakcik ni......xpe la..ckp die leh terima akal......

sampai kat celcom tu

** sorry cik kat sini office je, kalau cik nak ambil simcard cik pergi kat branch dkt pekeliling Onion Icons
aku cuma mampu senyum sambil ucapkan terima kasih Onion Emoticon sandiwara apekah yang pakcik teksi tadi mainkan???? berani tol die main wayang dengan aku.....cisssssss....

nasib la teksi kat kl ni berlambak....owh..nasib baik segala urusan di celcom pekeliling jap je..x sampai 5 minit..huahuahuahuaaaaa

psttt*** aku ke yang sengal????

4 comments:

Aini Azman said...

pandai pakcik tu cuba main wayang ea,.hahaha

Lelaki Ini said...

aahahaha..neherem punye acik teksi..klu aku da lme aku baling dgn high heel aku ni..hahahahahahahaaha!XD

Unknown said...

@nurul aini ~ tu la pasal..berani die main wayang dgn hambe....

@ afeb pilah~ hahhahaaa..nak baling pun x sempat....pakcik tu ag laju dr pelesit...

anismelon said...

hahaha...pakcik nie na ngorat kot..saje na bg cik sheyla geram geram manje ngn dye..kakaka..:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers