Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, August 12, 2013

VITAMIN C 1000MG



1 BIJI = 1000MG = 14 BIJI OREN
 
100 BIJI = RM 55 INCLUDE POSTAGE (SM)
-HARAP MAKLUM-

Ascorbic acid adalah satu-satunya unsur dari Vitamin C yang dapat diserap oleh molekul-molekul kulit hanya dalam beberapa minit saja. Zat tersebut dapat meneutralkan radikal bebas, menghapuskan toksin serta mencerah dan mencantikkan kulit dengan mengurangi tanda penuaan awal seperti kedutan halus, kering, kusam dan pigmentasi.

Pengambilan berterusan menjadikan kulit akan terasa lebih lembut dan lembap semulajadi (pastikan juga anda minum air mineral/bersih yang banyak sekurang2 nya 3 liter sehari bagi memastikan serapan vit-C yang menyeluruh) selain tampak cerah berseri dan tona sekata. Ia juga menjadikan badan lebih sihat dan bersih.

Vitamin C juga adalah vitamin yang utama dan sangat diperlukan dalam membaik pulih sel2, pembinaan tulang, sendi, rawan dan organ dalaman lain selain mempercepatkan penyembuhan luka. Ia juga akan memaksimakan penyerapan supplement2 lain yang diambil untuk kesihatan dalaman dan kulit seperti L-glutathione dan kolagen.


- Sesuai untuk wanita dan lelaki, berusia 12 tahun ke atas
- Sesuai untuk ibu mengandung
- Sesuai untuk ibu yang menyusukan bayi (air susu akan banyak)
- Sesuai diambil ketika haid bagi mengurangi senggugut
- Memudarkan parut2 dimuka dan badan.
- Merawat jerawat di wajah dan badan
- Menguatkan gusi dan gigi
- Mengurangi tanda2 awal demam/selesema
- Sangat bagus untuk mengurangi nikotin bagi perokok

♥ Vitamin C berupaya mencantumkan bahan logam berat seperti plumbum, raksa, arsenik dan lain-lain toksik menjadikan ianya tidak bahaya pada buah pinggang dan dapat dinyahkan daripada badan dengan lebih mudah. Mereka yang merokok patut menjadikan vitamin C sebagai kawan baik kerana ia dapat membersihkan darah dan mengelakkan buah pinggang anda daripada mengalami kerosakan yang teruk. Sebab tu PEROKOK TEGAR sangat digalakkan ambil Vitamin C!

♥ Vitamin C juga berperanan dalam pengeluaran hormone antistress dan interferon (hormone fungsi imun). Mengikut doctor Bruce Miller, the more you stress the more you need vitamin C. Kita tahu bahawa stress boleh memusnahkan vitamin C dan oleh kerana kekurangan vitamin C sistem keimunan kita menjadi lemah dan mudah diserang penyakit.


* Vitamin C ini 100% asid ascorbic 1000mg, tanpa perisa atau pewarna tambahan dan tidak melekit.
* Keluaran Pahang Pharma, no KKM MAL06051404X, HALAL dan selamat dimakan.
* Bersifat larut air, jika terlebih dos pun tidak akan membawa masalah/kesan sampingan lain kerana ia akan keluar melalui urin (kencing) dan peluh.
* Sila jangan kunyah kerana ia tiada perisa tambahan :))

ORDER 
WHATSAPP : 0168965045

1 comment:

Unknown said...

saya ada mkn vit c ni tp mcm xde kesan positif yg dihrpkan.
mcm mana ek?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers