Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, October 31, 2011

Tips untuk mengecilkan perut buncit!

Assalamualaikum semua.....wah.....semua...bajet macam ramai aje yang bace blog ko kan...alaaa..lebih pada dua tu aku assume dah ramai la kan...*sentap* ke tidak??????meh aku bagi hujah sokong statement aku tu... kalo bahase omputes pun, kalo satu tade 's' kalo lebih dari satu ade 's'...faham tak??faham tak?? ade faham tak ape yang cuba aku sampaikan????? okeh macam ni..kalo satu pencil orang sebut "pencil" tapi kalo lebih dari satu pensel orang putess kate "pencilssss" ye anak2...haaaaaaa kauuu.... nampak tak ??? haram jadah, contoh pun tak betul...eh asal panjang sangat introduction aku?? bukan ke aku sepatutnya cerita pasal perut buncit???? 

T__T baiklah saya cuma tak ade idea

baiklah kita cerita pasal perut buncit pulak... sape yang nak suka dengan perut buncit kan??? baik perempuan , baik lelaki... *terkecuali bagi yang mengandung .. so aku ade cara bagi korang nak kempiskan perut... tapi dengan syarat
**lakukan secara konsisten
**disiplin yang tinggi
**lakukan setiap pagi tanpa GAGAL


caranya ialah

~Lakukan setiap pagi..

Berdiri tegak....tundukkan kepala, tatapan mata ke perut .. Bongkokkan badan..Buka baju, Lalu tampar perut byk kali, sambil mengucapkan :"Bikin Malu.. Bikin Malu..Bikin Malu... Bikin MALUUUUU AJA!!!!!

jangan marah aku daa....marah pada forum cg....kihkihkih..aku dapt kat situ

9 comments:

scha_imal87 said...

patut perut ko ramping nak...

Unknown said...

@scha_imal ~ nya lah....sik coba sik tauk....

Mun said...

hahahaha...

Kumbang Jingga said...

hahahaha funny lol

Unknown said...

ahaha..igt ada tips btol td..XD

Unknown said...

@cik moon ~ hahahaha jugak
@kumbang Jingga ~ rasain loe..ditipu
@husnazahidi ~ alaaaa...syian kat kamu..kite pun kena gak..xpe2..t kite bagi tip bebetul punye okeh :)

Zona Terbaru said...

Info kesehatan yang mantab banget Pak BOS...

Artikel said...

tips yang sangat membantu untuk kesehatan...

Area Terbaru said...

perut yang buncit emang menyebalkan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers