Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, October 25, 2011

Fly to.................

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

cerita dah berbulan lepas..tapi sebab bizi aje, duduk la semua gambo ko didalam pendrive terperam disitu ....tak sempat nak draft2 la...t kang tak draft asyik kene tacap lak...salah eja la..salah penggunaan tatabahasa la kannn.... *owh macam aku kesah pulak selama ni salah eja bagai   nanti orang komplen tak suke dan terus blah dari sini...maka pendapatan nuffnang terus merudum...sob2 T_T ... sebagai permulaan aku tepek satu gambar dulu..satu sudah la...walopon ikot ati nak tepek semua...nanti korang perasan pulak aku jakun kan.... tak nak la nampak sangat ...hihihihi



kan dah terupload dua..tetibe datang teruja..sila jangan salahkan aku...salahkan keterujaan aku... v_v

1 comment:

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow blog nie follow blk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...