CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, September 19, 2011

NOVEL SEKS JANDA

gile ghairah keyword  kat nupnang....
adoyai..bila lak aku jadi author novel XXX ni??
memang x dapek la kan ko mencari novel tersebut disini dek non oiiii

tapi kan bagi tak menghampakan orang yang mencari tuh meh aku bagi sikit novel yang bertajuk 

MAK JEJAN YANG DAHAGA

Disini saya ingin menceritakan sebuah kisah mengenai seorang janda yang baru sahaja kematian suami.... Hasnah seorang janda kaya yang baru sahaja kematian suaminya akibat kemalangan jalanraya. Beliau masih muda lagi dan mempunyai potongan badan yang cantik.

Sejak kematian suaminya, beliau sentiasa diusik oleh jejaka-jejaka kampung yang sudah lama memendam rasa kepadanya. Namun begitu, Hasnah tidak pernah melayan karenah pemuda-pemuda kampung tersebut, kerana hatinya masih lagi merindui arwah suaminya... Walaupun.... hatinya berasa sepi ketika waktu ini. Lebih-lebih lagi di waktu malam... Rasa sepi hatinya tiada siapa yang tahu...

Pada satu malam, kira-kira pukul 2 pagi.... beliau bangun dari katilnya... badannya terasa panas.... tekaknya terasa haus.... beliau terasa begitu dahaga sekali. Beliau bangun dan keluar dari bilik menuju ke dapur,... sampai saja didapur... beliau terus membuka peti ais dan mengambil sebotol air sejuk.... beliau tuang kedalam cawan dan meminumya... Setelah meminum air tersebut.. beliau kembali kedalam bilik dan tidur semula... Sekian... Terima Kasih Itulah kisah seorang janda yang dahaga...........

sepenuh hati korang mambaca nyer. Ha...haa...haaa.... 

5 comments:

tunz said...

hahahahhah...boleh jadi novelis thriller la dik nonn

misz sheyla said...

@tunz~ eiii...x kuase nok..hahahahha

.:hana radzi:. said...

nak sambung sikit ni...maka hilanglah sudah rasa dahaganya...hehehe,....

misz sheyla said...

hahahaha...ade sambungan lagi??kena buat part 2 lak..huhu

Anonymous said...

macam "CELAKA"...
GAMPANG....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...