Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, September 13, 2011

Kuih Raya Feveret raye ni...

aku tengok ramai yang up entry pasal kuih raya yang menjadi pilihan hati mereka di kala syawal ni..ciehhh ayat xnak kalah.. so bagi menyaingi mereka haruslah aku cerita jugak kan pasal kuih raya yang menjadi pilihan hati aku... dalam banyak-banyak kuih la kan time raya ni aku memang layan sejenis kuih ni..dari aku tadika sampai aku besar cam ni memang satu aje yang aku layan...

kuih peberet aku ialah 

KEREPEK

ok baiiiiiii......... =,=''

pst*** aku tak makan sebekut raya okeh... 

4 comments:

H.J said...

kerepek pisang..haha..lama dah tak makan..

NURUL AINI NORAZMAN said...

hahaha~
kerepek pon best kan makan depan tv,.haha

lurun namzar said...

kerepek 'kurang' skit la, kak time2 raya camnie. :)

misz sheyla said...

@ HJ.. lorh..yeke?? kerepek ni wajib ade tau..xkire la raye ape pun ...

@Nurul aini~ tau xpe..hehehe kite wat mkn depan tv jek...

@lurun namzar ~akak suke mam biskut raye kot..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...