Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, September 22, 2011

Baju Perkhawinan Memey Suhaiza RM7.2 ?


Selamat tengahari,
panas panas panas panas betul hari ini bukan apa  tengok si cantik (ke) memey suhaiza memperagakan baju kahwin yang katanya bernilai 7.2 juta gitewww. beruntungnyaa dia ni, disponsor hampir 12.2 juta oleh rafflesia oleh si pereka kasut terkenal dunia jimmy cho (perghhhh) #untunglah
kalau kita nak disponsor gini, mungkin kene ikut cara mereka kot dikatanya khalwat padahal mana ada, tak baik okeh mentuduh mereka yang suci murni giteww *SINIS*
pheww, ini ke baju kahwin merembes tak tengok baju kahwin jutaan hengget si memey suhaiza yang comel lote perampas suami orang giteww . Beliau akan memperagakan busana mewah cantik menarik tertarik ditarik masa kawin depa nanti.
Kad Kahwin Memey Suhaiza & Norman Hakim
ini pulak kad kahwin depa. pheww merembes kauu  ! kita mampu ke kahwin mewah cenggini? orang sponsor berjuta-juta lagi. pheww phewww pheww
CREDIT for HATTA DOLMAT – memang cantik rekaan HD :)



cumber : http://www.liyanaa.com/2011/08/inikah-busana-perkhawinan-memey-suhaiza-rm7-2.html

pstt** bukan aku punye tulisan..tapi amek kat blog liyana ni..

3 comments:

~::KUYA HARIS::~ said...

alaaa... pakai sekali aje pon. hehe ^^ lepas tuh boleh gadai. kan mahal bebenor kan. ahaks XD

teratai said...

mahalnya,boleh bina rumah bungalow mewah dgn harga gitu,atau buat rumah anak2 yatim lagi bfaedah!

jia creatifelt said...

rezeki...die...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...