Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, September 12, 2011

Kanak-kanak minum susu terus dari lembu

eh paham tak tajuk aku tu???kalo tak faham sila buat-buat faham..sekian.. hal ni pagi tadi lagi kawan aku dah cerita..tapi baru tengahari tadi aku jumpa gambar dia.tu pun bila jenjalan dekat lulu caldina punye blog..so dah nama pun jumpe entry ni di situ..makanya aku copy bulat2..pasal malas nak type2 dah...ah layan aje la..

Minum susu lembu sudah tentu merupakan hal biasa bagi seorang bayi. Namun bagaimana jika ada bayi terus meminumnya dari lembu?
 Ini benar-benar terjadi. Seorang anak di Kamboja menyusu susu lembu langsung dari induknya. Dia adalah Tha Sophat, 20 bulan.

 Datuknya, Um Oeung, yang tinggal di Desa Koak Roka, bahagian Siem Reap, Kamboja, mengatakan, kebiasaan itu berlaku sejak kedua orangtuanya meninggalkan desa dan bekerja di Thailand. Sejak saat itu, bila mencari susu, Robhat langsung menyusu dengan lembu.

 Ketika menyusu, anak ini sudah tidak memiliki rasa takut lagi. Sedangkan, jika lembu itu menggerakkan kaki saja, ianya akan sangat berbahaya bagi anak ini. Sebab tinggi badan Sophat tidak lebih tinggi dari kaki lembu itu.




2 comments:

Finaz Jaafar said...

rasa cam geli lak bila budak tu hisap susu secara terus macam tu..erkkkk

finizaini said...

geli le plak...tp sian le benor nyer...camtu le klu negara miskin..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...