Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, October 25, 2011

Jerawat Oh Jerawat

siapa yang suka dengan Encik Jay  ni kan????? tapi apekan daya, walaupun x suka tapi die still datang menyendeng2 kat kita...ape nak buat..nak2 lagi kalau macam aku ni, kulit agak berminyak dan ada resdung lagi la banyak die hinggap...so aku ade cuba satu produk ni ... baru lagi.... tetibe terasa macam nak bagitau dalam blog..hehehe...leh aku tengok perubahan die kan...tapi kalau tak ade perubahan aku tu bukan bermakna produk tu tak okey..."mungkin " la kulit aku yang tak sesuai dengan barangan itu..Bluerkkkkkk

Siap la ko Encik Jay....!!!!

2 comments:

scha_imal87 said...

aku pun cube gak...produk baru..kah2...siapla ko Jay Mah..

Unknown said...

ko produk ke perut...aku produk sapu2....siap ko kak jem....eh??kak jem??? kaitan...hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers