Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, November 1, 2011

Day one @ sabah

rentetan*aitceh rentetan tu* dari kisah yang ini meh aku sambung...memang sungguh lame la die dok terperuk dalam pendrive ni kan...pendrive kononnye..ni bukan la percutian yang menyeronokkan..tapi TATAP aku anggap coti2 malaysia... yaaa...udah lama ku jeruk ini cerita...


roti putar yang disebut2 hanyalah roti bom yang kecik tu aje...abes licin aku bedal..lapo oouh..


selamat sampei di KK...yeeayyy..


dalam hotel...sangat cozy ....phewwwwwwwww
le meridien hotel
kebetulan bilik aku ngadap laut...syiokk bangat..
semua tempat macam dekat giler dengan hotel ni..ko nk g mane??katakan saja ...
pasar malam dekat, tempat shopping pun jalan kaki aje...JAMILAH JEWELS pun dekat bha....
tempat makan banyak...
bikin suspin saja.....
ini pura-pura ko tau!!!!


sampai hotel, terus g pasar filipine ke ape jadah ntah orang ckp..carik makan... sabah memang kaye dengan seafood...besar2 cakap kat ko..udang ade besar penyepak...tapi mahal sikit la...mungkin murah sikit pada semenanjung..ntah aku tak tau.. yang atas ijau2 tu bukan sayur,, tapi rumpai ke ape ntah..makan cicah dengan air asam campur cili ...sedap gak la..kate eo rumpai tu banyak kolagen..makin semangat aku makan rumpai tersebut umpama sekali makan, kulit jadi cantik berkali-kali...hahaha nan hado..jangan ko nak Verangan...

pas makan balik hotel TIDO!!!!
kroihhh.....kroihhh...
sambung sok...sakit perut lak tetibe...
eskusme!!!!!!!

6 comments:

eddy syrol said...

waaa... jangan lupa p pulau2 indah dkt kk ok!. (~_~)

sedapnyer ikan bakar =.=

misz sheyla said...

@eddy syrol ~ memang sedap ikan bakar tu..haih.... pulaunya x sempat nk g

anim said...

=) singgah sini..blogwalking

anim said...

=) singgah sini..blogwalking

Miss No Body said...

saya rajin jugak ke kk..sbb rumah hubby di situ..makan rumpai laut..mak mertua ada jugak ckp memang ada banyak khasiat..selalu jugak beli bawak semenanjung..tp x tahan lama

misz sheyla said...

@miss no Body~ laaa...kg asben kat sane ke??? syiok kan...sng cari seafood fresh2..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...