Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, November 29, 2011

Ko sakit Mata ke???? aku sakit bontot


bunyi macam tak senonoh aje kan tajuk... cakap pasal sakit mata ni teringat masa aku kecik2 dulu.. cuti sekolah kot sebab masa tu sepupu sepapat aku seme ada kat umah wan...mula-mula sorang je sakit mata pas tu abes satu umah berjangkit..pas tu pagi2 memasing bangun ngan taik mata bertepek2 kat mata...dengan mata merahnya...mata xleh bukak..pas tu pakat2 gelak kat orang sebab mate dorang lagi merah....auhhhhhhhhhh sangat tak suka time sakit mata, mata berair, gatal lagi..ngan taik mata 24 jam ade kat situ... tapi aku tak pernah dengar lak ngan satu petua ni...
kalau ade orang sakit mata ko kena cakap ko sakit buntot nanti ko tak berjangkit ngan orang tu...haihhhhhh benar kah???

kalo macam tu tiap kali terserempak ngan orang sakit mata
"aku sakit buntot"
"aku sakit buntot"
"aku sakit buntot"
"aku sakit buntot"

bhahhahahahaa kelakor lak ase...tapi aku tak tau la betul ke tak petua ni.. ni pun pn ain yang kabo kan...tadi first time la aku dengar...

**wan tu nenek incase kalo korang tak faham

1 comment:

NUR AYNIE said...

hikhikhik...funny la..=P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...