Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, November 2, 2011

Pemenang Giveaway Time!!!!!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...eh ingat lagi tak korang dengan giveaway yang aku buat tu????
hueee...punye lame kan sampai dah tak ingat....sorry2 kamu semua...mintak maap okeh...
bukan aku tak ingat...cume x ada masa aje nak tengok..ni pun sebenarnya x sempat jelajah pun blog korang2 yang join T__T .. 100% berdasarkan random.org... pada yang menang tu tahniah la erk.... pada yang tak menang pulak xape....bukan rezeki kamu la kali ni....


oh lupe...petang aku umumkan ea..
till then
BYEEE!!!!!!

1 comment:

Lulu Caldina said...

hoho teruja nak tau siapa yang menang walaupun takde join..
eh... lulu ada join kan ;P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...