Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, November 11, 2011

Cerita XXX main dengan makcik2


keyword nuffnang pada hari ni.... sebenarnya tiap2 hari aku cek keyword nuffnang...kadang2 tergelak aku sendirian bila baca...tapi bila aku perhatikan orang Malaysia ni memang suka carik benda pelik2 dalam tenet ni kan?? kadang-kadang benda mengarut pun orang cari... ni yg terbaru.... 


cerita pasal XXX ni memang orang suke betul....aku ase maybe sebab aku pernah buat entry pasal XXX juga dari carian korang kat blog aku ni..juga dari nuffnang..tapi idok la aku wat cerite tak snonog tersebut... oh..malas nk teruskan entry tiada paedah ni... 

2 comments:

NUR AYNIE said...

hadoi2...mcm betool la org kini kan2...=_=" xde benda lain ke diaorg nak cari..adui2...

fyna said...

aahha mcm2 la =.=

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...