Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, November 3, 2011

Mimpi Rambut Gugur

Semalam aku mimpi rambut aku gugur sampai nampak-nampak la kulit kepala...tapi sikit aje yang nampak korang tau tak kalau orang wat gaya mohawk cane??? tau tak??? alaaaaa jangan berlakon macam makcik2 n pura-pura tak tau pulak... mohawk kan macam ni



lebih kurang gini..tapi rambut aku bukan jadi macam ni... yan tempat ade rambut tu la yg botak...die sebaris aje..aku pernah baca pasal ni tapi aku tak ingat ape..aku pun pepagi ag dah cuba google maksud mimpi die.. ohhh amat mendukacitakan....

Bermimpi rambut berjatuhan.
Tafsirnya : Akan mengalami kesedihan atau alamat kurang baik.

Bermimpi rambut putih dan berjatuhan atau gugur.
Tafsirnya : Kegembiraan akan bertukar dengan kesedihan atau sesudh bergembira akan berduka secara tiba-tiba.

mana-mana pun aku cari begini lah maksudnye.. Ya Allah tetibe jadi takut lak.. semoga Allah melindungi Ibu Bapaku , Keluargaku dan orang-orang  yang aku sayangi.. AMIN

7 comments:

starzieti said...

mmpi tuh mainan tido je. jgn pikir sangat k. :D

Zakia said...

saya pun mimpi rambut gugur sampai tinggal sikit je rambut..takut la pulak :(

Dalili Aziz said...

Suami aku mimpi semlm katanya...apalah petandanya... segala kejadian ada sebabnya n pasti ada hikmah dr Allah...

Dalili Aziz said...

Ayah aku mimpi semlm...semuanya ada sebab n pasti ada hikmah....

Anonymous said...

asalam... adakah sesuatu yg buruk terjadi? saya mimpi yang sama... botak di bahagian tengah kepala... sebaris aje... T T

Anonymous said...

saya pun mimpi gak. rambut panjang. nampak nipis bahagian depan atas dahi ke belakang. dalam mimpi saya tanya kenapa rambut saya gugur.

Unknown said...

sy pn mengalami,mmpi sy pgang rmbut dn lihat ade rmbut yg ggur d tangan sy...mmpi petanda slalunye dtangnye skali imbas shja dn tdk mmpunyai jln crite..kmudian selang bbrape hri dgn kuasa allh,kmi skuarge mnerima dugaan yg pling brat dn sgt mnyedihkn...dn kmi redha dgn ujian allah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...