Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, August 30, 2013

Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy

sticky post
Assalamualaikum dan salam sejahtera mak jemah sekalian..
rasanya belum terlambat untuk aku/saya/akak mengucapkan Selamat Hari Raya ,Maaf Zahir dan Batin
dikesempatan ini saya ingin memohon maaf seandainya selama berblogging ni ,ade termarah , terkutuk termengata sapa2 yang berkenaan...
Nak cerita pasal vitamin c ni pulak....
aku rasa ramai yang dah tau pasal vitamin c 1000mg Pahang Pharmacy ni kan????
testimoni pun dah berlambak2 kan?????
sekarang ni nak buat promosi pengenalan la..sebab aku baru jual kan...
harga lebih murahhhhhhhhhhhhhhh
special punye





Murah kan ??? Kalau murah apa lagi jom beli...pada yang mana tak tahu lagi apa fungsi Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy ni mailah saya cerita sikit briefly pasal vitamin ni. 


vitamin c pahang pharmacy buatan malaysia dengan kilang yang mendapat status Good Manufacturing Procedure (GMP) dan disahkan HALAL.


FUNGSI / KELEBIHAN:
>> Menghaluskan & melicinkan kulit secara menyeluruh
>> Megecilkan pori2 kulit
>> Menaikkan seri muka
>> Memberikan warna kulit yg sekata & cerah
>> melembabkan kulit secara menyeluruh satu badan
>> Memulihkan rekahan pada tumit kaki & siku
>> Merawat jerawat di wajah & badan
>> Mengurangkan jeragat pada muka
>> Melindungi daripada pembekuan darah & lebam.
>> Mengurangkan parut jerawat & kesan luka
>> Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu
>> Meningkatkan imuniti badan, kurangkan jangkitan selesema
>> Membantu mengurangkan tahap kolesterol & tekanan darah tinggi
>> Mengurangkan gejala-gejala lain alergi
>> Meningkatkan penglihatan
>> Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih
>> Membantu sistem peghadaman
>> Amat sesuai untuk Orang yg mempunyai masalah resdung.
>> Boleh menambahkan susu badan untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.


Fungsi lain Vitamin C Pahang Pharmacy 1000mg:
✔ Mempertingkatkan sistem pertahanan badan.
✔ Memguatkan dinding salur darah.
✔ Menolong pembentukan tisu gentian.
✔ Membantu pembentukan kartilej, tulang dan gigi yang sihat.
✔ Mengurangkan kedut pada kulit
✔ Membaiki parut pada kulit.
✔ mencegah penurunan payudara dan buttock
✔ menjadikan kulit lebih cerah
✔ menghilangkan jerawat dan pigmentasi.
✔ menjaga kesihatan otot dan mencantikkan/menghaluskan kulit.
✔ membantu penghasilan collagen
✔ melambatkan proses penuaan dan menghaluskan pori-pori pada kulit.

Testimoni




Diluluskan oleh kkm


VITAMIN C 1000MG
keluaran Pahang Pharma,no kkm MAL06051404X.

Vitamin C kami 100% asid ascorbic 1000mg,tnpa perisa atau pewarna tmbahan dan tidak melekit,.. - Most Powerful Vitamin C.. 1000mg..

Tiada unsur keraguan dari segi halal (100% asid ascorbic) dan selamat dimakan (ada no kkm).bersifat larut air..terlebih dos pn xde mslh sbb akan keluar melalui urin dan peluh.
macam mana nak dapatkan Vitamin c 1000mg ni????

Pesanan Penaja...Minum air yang banyak sekurang-kurangnya untuk setiap 25kg berat badan korang 1 liter air..maknanya kalau berat anda 50kg = 2 Liter air...

whatsapps : 016 - 8965045 

5 comments:

budaknerd~ said...

macam menarik nih.. muka tengah meriah dengan parut2 jerawat. haritu makan maixara, tp muka mcm naik lg banyak pimple je.wuu

Zura Lee said...

tgk pil vitamin tu trus rs nk minum fresh oren...hihihhi..

aizamia3 said...

eemm.. tak cuba lagi.. ;)

psstt: ai dah emel alamat umah.. ;)

Rosmadi Shakri said...

murah tu,,, nak cuba makan Vit C jugak la,,, nak cepat putih

Anonymous said...

Kalau beli borong dalam 10 botol dapat harga berapa ye..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...