Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, August 15, 2013

Meteor Shower


beberapa hari yang lepas kan duk heboh2 kat berita cakap ada meteor shower
ohmaiiiiiii hingin sangat aku nak tengok
siap cakap pada encik suami
jom pegi balai cerap...

nan hado la laki aku tu nak keluar..
dulu2 time deting kemain ag 
pantang aku ajak, 
kelautan api pun sanggup...
dah kawen keluar la air mata darah sekalipun
kalau benda tak penting sangat idok la aku dapat keluar mnghirup udara kota...

malam tu jeling2 jugak tepi tingkap, kot2 la nasib aku bertuah dapat tengok kan..
aku nak tengok bukan sebab nak buat wish ye....
tengok kebesaran Allah
tengok fenomena alam
ape salahnye kan...
hati ni meronta2 pulak nak tengok
aku terus ke tingkap selak langsir aje
sekali bunyi anjing menangis
terus tutup langsir
tutup tv
masuk bilik tidur...
kuang ajo punye anjing
lemah lutut aku dengar...

korang pernah dengar tak anjing menangis??
sayuuuuu...kalo tak pernah dengar kompem korang ingat ponti
mcam bunyi pompuan nangis....
serammmm ooooo
x jadi tengok meteor shower...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...