Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, August 5, 2013

Mencari Itik Panggang :(


2 3 hari ni encik suami tetibe teringin sangat makan itik panggang
pernah makan dekat abdullah chan ari tu..
so petang jumaat , balik kerja terus kitorang gerak ke abdullah chan
tapi hampa, bulan puasa tak de itik...
pergi ke restoran china muslim yang sebaris dengan restoran abdullah chan tu jugak
hampa....jawapan yang sama
balik rumah 
menghadap jem
nak g bazar jem
nak balik umah jem....

Hari sabtu petang encik suami keluar nak tengok dekat restoran haji sharin low tak silap aku
dekat area restoran perantau...
alaaa jalan menghala ke putrajaya tu....
tapi tutup
aku tak pasti tutup atau dia tak tau kat mana restoran tu..

esoknye tanya membe2 semua suggest g haji sharin low tu...
aku brieft encik suami betul...
then petangnye die g cari..

balik rumah dia bawak balik ikan stim nyonya
dengan udang gedabang masak ape ntah...

xde itik...
kesian encik suami
xdapat makan itik panggang
memang chinese restoran xbuat itik panggang bulan2 puasa...

haish..tunggu lepas raye la jawabnye...
dak yana suh aku g Shah Alam....
halaaaaaaaa...jauh nau
jalan ke shah alam pun aku tak tau..
kang dua2 nangis dalam kete
menghadap jem kat shah alam tu...

ohsemmmmmmmmm

3 comments:

intanfirdaus247 said...

salam dear.la kesiannya...
tapi saya x pernah makan itik..abdullah chan restoran tu kat bangi ya

Muhammad Syafiq said...

Assalamualaikum puan. jika nak makan itik panggang mai kat bazaar stadium shah alam, saya jual kat bazaar sampai hari rabu ni 7/8/13 atau hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Itik panggang Aldy
En Syafiq
016-3200078

Muhammad Syafiq said...

Assalamualaikum puan. Jika nak rasa makan itik panggang Aldy yg jual kat bazaar stadium shah alam atau boleh angkat kat restoran Aldy di No G-3 jalan PJS 9/1b , Pusat Perniagaan Lagoon Perdana Bandar sunway. saya masih jual sampai hari rabu ini ( 7/8/13 ) kat bazaar dan tempahan segala majlis atau rumah terbuka masih diterima.sekian terima kasih.wassalamualaikum

https://www.youtube.com/watch?v=rINQU1YVyNQ
Itik panggang Aldy
M.Syafiq
016-3200078

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...