Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, June 29, 2011

Perempuan dan Cermin


perempuan ke lelaki ke same je aku rasa kalau jumpe cermin mesti ko pandang..jangan nak buat muke tak ngaku!!!!!!!!!!!!!! aku tau tu semua...alaaaa...paling keji pun kalau nampak cermin mesti korang toleh gak tengok diri sendiri dan terus feeling hensem/lawa.....tapi skang ni aku nak cerita pasal perempuan dan cermin...

perempuan dengan cermin ni memang payah betul nk pisah, tak kira la cermin tingkap ke cermin toilet ke, cermin  kete ke...pendek kate kalau nampak cermin berhenti jap belek-belek tudung ke...tengok bedak okey ke tak, tengok mate ok ke tak...nampak tak??? nampak tak???nampak tak???? nampak tak???? huh..payah tol....
bak kate karam tak timbul2 la...dimana ada perempuan di situ ade cermin...lagi godang sesebuah cermin tersebut lagi godang la kepuasan perempuan tersebut...

dulu masa kat sekolah cermin aku adalah skrin kalkulator atau spek mate kawan aku....harharhar...walaupun mungkin beliau rasa mual bila hari2 ngadap muka aku betulkan tudung depan mata dia tapi aku tak peduli dengan anggapan dia tuh...

penah suatu hari ada sebijik kete parking baikkkk punye....x perasan pulak dalam tu ade orang, elok je aku jengah2 betulkan tudung baru perasan bayang orang dalam tu...pergghhhhhhhhhhh .... malu slallllllllllllllll.......

pada aku la, guna cermin ni bukan untuk korang perasan cantik aje....tapi ianya sangat berguna pada kita nak2 lagi selepas kita makan...nak tau kenapa

kan dah jadi senyuman berlada dan bersayur...kekadang membe ni kalo nampak die tak tegur...kang merate2 ko g tanyang cili tu kat orang....kalo ade cermin ok la kan..leh tengok sendiri...hahahhaa....

pstt** membe aku kate kawan dia pengkid suka tengok cermin sambil raba-raba dagu...emmm maybe ngah tunggu janggut tumbuh...mungkin la...




5 comments:

anismelon said...

hohoho..kadang kadang lalu kat depan kedai yg pintu nye kace..jeling jeling..ah..gomok nye aku nie..kecewa..weee..

Unknown said...

@anis~ hahahaha same la kite...frust..=,=''

Syazana Zainn said...

saye setuju! =D
kalo takde cermin selalunya schaze akan snap picture. ngaga pehtu snap-snap..hikhik
mcm tu pon bleh detect ade ke tak cili ke ape.. =D

ain revival said...

pernah tengok cermin kat sebuah kereta..kereta tinted mmg best la..last2 tuan keta bukak cermin keta tuh..ade org rpnya..malu2!

Unknown said...

@schaze~ hahahhaa...pelbagai kegunaan kan...

@ain revival ~ kite pun same penah jadik cm tu...seyes malu....hahhahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers