Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, June 8, 2011

Blogger Lelaki selalu cakap" Perempuan Tak perlu make up" x cantik pun

Bila sebut perempuan makna universal la .....tidak tertumpu pada perempuan melayu ke, cina ke , india ke...tak ada... ni jawapan untuk semua perempuan aku asnatural beauty lebih cantike...aku tau nanti ade yang cakap.make up tu x elok, t ade yg cakap makeup hanya untuk suami...seperti yang aku cakap tadi,ni umum yeee ...

walaupun blogger si Heidi  ada pandangan dia tersendiri tentang kecantikan perempuan...tapi aku rasa semua perempuan akan rasa lebih yakin berada diluar bila dia ber make up...make up bukan bermakna kena pakai bedak sepuluh inci..foundation,eye liner, eyelid, semua bagai...pakai bedak pun dah kire make up ape...pada aku la...tapi ade jugak orang yang akan cakap 

**ohhh hari ni aku tak make up lah..pakai bedak aje*
pakai bedak tu bukan kategori makeup ke??? abaikan

korang lelaki2 ni sebenarnya tak tahu kuase makeup...make up ni ade suatu kuasa umpama power ranger ko taw... ohhh~~~~ abaikan pada komen2 mereka yang kate perempuan make up ni sebab tak yakin pada diri sendiri...tidak..pada aku bukan dorang  tak yakin...tapi dah jadi lumrah alam yang perempuan suka kan kecantikan, so make up nampak cantik sebab tu dorang make up ... bak kata hamzah ian perempuan dan lelaki pandangan mereka berbeza *walaupun bukan dia yang kata* korang kate huduh tapi kami(perempuan)  kate cantik..... 

oh...klik ni untuk layan entry kuase power ranger untuk tengok macam mana kuasa power rangers dari make up leh ubah korang secara totally....


natural beauty lebih cantik
okeh x cantik

cun....

2 comments:

Aisyah Aina said...

lelaki apa tau kan...haha

RHI said...

alah..apa salahnya make up sikit2 je

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers