Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, June 17, 2011

Sesi melantak di Mali's corner & Satay haji samuri

kejadian ni berlaku pada hari isnin yang lepas pada tarikh 13/6 ... huhu time ni puase ni...tapi gigih gak g cari ikut dorang g danau kota...

Saspek disyaki menjadi pemandu semasa rampokan menggunakan sudu dan garfu, juga menjadi dalang dalam rampokan..

saspek disyaki menjadi co-pilot pada rampokan pada malam tersebut. namun tidak mengetahui arah tuju

disyaki menjadi GPS dan menunjukkan arah tujuan rampokan mlm tersebut
kate g rampok mali's corner harus la makan CKT kan...
licin 
*********************************************************************************
dah kenyang g rampok haji samuri lak


standard senyum...ko ade???? tapi akak cashier tu senyum x macam ni pun...kire akak tu xde standard la kot
masa nak order tengok rupanya tiada satay ikan sebab dorang lom tangkap..rusa lak mungkin masuk pertandingan marathon ke ape..hahaha

gigih menunggu satay...

itu aje..sekian terima kasih








4 comments:

eddy syrol said...

lapo lak tetibe..huhu

jom terjah.. ribut awan nano

misz sheyla said...

@Eddy syrol ~ hahahaa... g la makn kat mali's...ckt die ok la..not bad

scha_imal87 said...

ko mmg gigih bab2 mkn nie..mlm ni kte rampok pasar mlm sentul lak...

Papa-NtiQ said...

Saya baru jer upload pics masa makan kat satay hj samuri di shah alam baru2 nih. Not bad. Kuah dan sambal lain dari yang lain.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...