Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, June 2, 2011

HOT!!!! Blog Adinda evan's

semalam aku bukak page die ade la dalam 163 follower aje..now dah 7++ huarghhh..... dasyat gak korang ea......meletop2 cerita die...tapi kesian pulak bile ramai hentam die....patutnya kite bagi nasihat pada dia ni... umur die muda lagi...x padan dengan tekanan yang die dapat...... jangan pulak nanti sebab tekanan cerita jadi lain...time tu mesti korang nyesal...kan lebih baik kite bagi nasihat..... ke guane???? huee..aku pun bukan baik sangat...cume kesian pulak tengok die.... hope adik adinda evans ni delete entry2 lame tu....yang mana komen nasihat amik jadikan pengajaran...yang x elok tu abaikan aje...

psst*** oh kalau g blog die aku cume baca komen orang aje...komen ag menarik perhatian aku ... peace semua

5 comments:

NM02 said...

budak2 skang... huh

Syazana Zainn said...

ekceli semalam dah usha budak kecik tu punya belog, sampai semalam pun kan, baru ada 300++ je..hihi. wow budak ni dah glamer kan. btw, tak salah saya budak tu post entry tu last year on december. tp baru skrg budak tu meletup. pelik juga sebab tiba-tiba je kan..hihi

cikpuanrosliana said...

aku baru bukak pagi tadi..aku igt follower dia mmg dah 7++. sbb nyer, baca punya baca baru jer lagi blog dia tu wujud.tapi memang berani lah budak umur 14tahun tu!!!

... said...

jeles dgn total folower dy..klo dy ltk nuffnang pergh~kaye 2..hehehhe

zacky786 said...

adehh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers