Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, June 29, 2011

Benda-benda yang boleh buat aku rasa geram nak penyek-penyek.

aku tak boleh nampak benda-benda yang comel , cute atau gemuk...benda-benda ni lah yang buat aku rasa geram nak picit, nak penyek2....ase puas gile kot kalau dapat penyek-penyek

yeee..aku tak boleh tengok baby, nak2 kalau yang comel dan gemuk....time tu rasa geram betul nak penyek2..eeeee tak puas hati sebab x dapat picit puas-puas...t kang nanges lak baby tu...

anak ayam yang baru netas ni pun satu, da la kaler kuning, kecik, kontot, gemok...haa...kalau aaku dapat memang aku picit2...

korang tau tak bola yang jenis lembik2 dan berbulu ..macam gambar kat atas tapi lebih berbulu...yang ni ag satu benda kalau boleh aku nk sepak2 , aku nak penyek2, aku nk siat2....arghhhhhhhh selagi tak dapat memang ase sakit ati..

penah tengok ikan emas yg kecik2 pewot boroi..pas tu berenang terkedek2 kehulu ke hilir...yang ni sumpah aku ase nk picit sampai meletup...arghhhhhhhh
ok fine!!!fine!!!fine!!!*style shuib sepah 

yang ni aku ase nak pijak2 sebab comel
 
walaupun keju ni tak nampak comel mahupun cute, tapi aku tetap geram nak picit...huhu semalam g s*g* tertengok cheese...sudahnye aku picit2 sampai aku puas hati..pas tu tinggalkan beliau atas rak tu balik..harharharhar............

pstt** perasaan geram aku tak boleh nak bendung kalo tengok benda2 cute...eeeeeee geram tol aku

3 comments:

Aini Azman said...

bahaya ni,.jgn dekat dgn budak2 ea,.most of them are superb punye cute,.=p

Ha Fei Z said...

owh... skrang aku tau.. maknanye, aku x boleh la bdiri dekat2 ngan ko... kang x pasal2 kene penyek, picit2, pijak2 dan sebagainya... huh...

Unknown said...

@ha fe iz ~ erkkk...tidak..aku ase nk delete blog skang gak bile bace komen ko ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers