Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, June 1, 2011

Vandalisme kesalahan serius...tapi aku tak salah.... =,=''

Situasi di LRT...bukan salah aku....
ngah sonok duduk dlm tu kan natang ni terbukak

okeh sebagai pengguna bertanggungjawab aku pun tolak benda ni untuk tutup balik...

dah jatuh plak... =,=''

kuat bunyi die...seme pandang aku...aku pun balas balik dengan pndangan "aku tak bersalah" terpakse la aku bergambar menunjukkan bukan salah aku.,...benda alah ni jatuh kan...aku cume tolak untuk tutup balik...

=,='' innocent

1 comment:

Cik Ila said...

xpe la tercabut pn,janji kite tau kita dh cuba nak tlg betulkan.kdg2 btul la,rasa malu gk kalu tibe2 jd cmtu..tp xpe..cool2..hehe ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...