Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, June 14, 2011

Nak Pergi Beli Air Mineral Kat Mane ea????

perbualan dilakukan selepas kami pulang dari mencekik di danau kota...

saspek 1: wei, aku nk beli air mineral kat mane ea??????
saspek 2 : beli kat kedai2 la..jap ag kalau kite lalu kite singgah..
saspek 1 : aku nk beli air mineral untuk bopren aku ni, die macam tak sihat sangat, nak beli mineral ngan panadol...

saspek 2 : dya<---- opsss tersebut nama, maap..... tu seng heng ko g la beli mineral situ<---ckp sambil sengih2

aku dah gelak2 

saspek 1: mane aku tak nampak kedai

aku : tu hah..dekat aje kot seng heng.. g la beli air mineral...

saspek 1: mane???? 

aku ngan saspek 2 : tuuuuu.......
saspek 1 : oooo...jap weiii aku nk beli mineral jap
aku ngan saspek 2 : Onion Icons

saspek 2: dya tu seng heng la.....seng heng mane ade jual mineral!!!!!
saspek 1: kwangjo!!!! kwangjo!!!! eeee aku mane tau seng heng tu ape Onion Emoticon

aku : gleme kot seng heng..xkan ko x pernah dengar iklan die??? beza memang berbeza
saspek 1 menjawab dengan ringkas dan padat...  "tak penah"
********************************************************************************
perjalanan pulang kerumah


saspek 1: x pernah2 pulak beli mineral kat henseng


** keadaan senyap cuma ada kedengaran bunyi cengkerik
krikkkk.krikkk...krikkkkk......


HAHHHAHHAHHHAHHAHHAHHHHHHHHAAHAHHAHAHHAHAHAAAHHAHHHAHAHAAHAHAHHAHaa...seng heng la bukan hengseng   LOL



ini ialah seng heng bukan heng seng ..yeeee..kelihatan seperti kedai 24-7 yang lain....




1 comment:

scha_imal87 said...

aku lesing kang...dasar kulang galam..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...