Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, June 20, 2011

Kejadah Gosok Gigi Tepi Longkang

Korang ingat lagi tak dulu2 kalau ade doktor gigi datang kat sekolah mesti dapat ubat gigi, ngan berus gigi percuma.. hahahhaaa kemain seronok time tu..macam berus gigi tu gadget paling canggih yang aku dapat rasanye...happynye macam baru dapat i pad2.. pas tu nurse2 yang baik hati akan tunjukkan cara memberus gigi dengan betul gune gigi besar tu...

yaa adik2... selepas nurse tunjuk murid2 semua akan duduk mencangkung di tepi longkang untuk menjalani pratikal... pas tu memasing dengan muke bersungguh-sungguh berus gigi, pas tu tunjuk kat member sebelah yang gigi aku bersinar dan kuat macam kulit kerang dalam iklan colgate....kejadah....

time nurse datang opkos la ade cek2 gigi kan...haaaa...yang ni paling aku suke... kalo time ni kompem aku malas gosok gigi biar gigi aku rosak...nanti bile die cek tengok gigi aku rosak kompem nama aku akan dipanggil untuk cabut gigi or tampal or ape2 la patut la.... bila nama aku dipanggil maknanye aku boleh skip kelas untuk jam tersebut...bile aku skip kelas kompem aku x yah belajar untuk jangka masa tersebut....huarrghhhh...heaven....tapi aku tak suke dengan doktor gigi yang gemuk...sebab die suke garang2 ngan budak kecik dan comel macam aku...


ini gambar aku masa kecik2...


2 comments:

Syazana Zainn said...

ekceli sampai sekarang budak2 di ajar gosok gg kat longkang oke..ahaha
my kazen yg darjah satu balik cerita kat umah dengan eksaited kat skola ade gosok gg..

Unknown said...

@schaze zain~ sampai skang gosok gigi tepi longkang ag ea???? hahaha masih mengekalkan nilai2 tradisi ..huhuhu...memang sonok kalo time gosok gigi ramai2 ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers