Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, January 4, 2011

Ketagih ais

beria aje pasang azam kan?
tak sampai sebulan da hancus lebur...
hoh...tak de azam yg besar pun...
tapi azam la gak kan...huahuahu
ohh ini ketagih ais ye//air batu..bukan ice drug 2...
hoh sekeh pale lutut sorang2 kang
gara2

ais

huarghhh... baru nak azam tak mo lagi gigit ais...tapi azam 2 punah time lunch tadi
huahuahua...macam mana nak hilangkan habit ni yee????
habit ni start dari form 4.. dulu aku biasa2 aje ngan ais...tapi sebab balik sekolah penat aku suka minum air sejuk tambah ais sikit..tapi macam tak puas sebab tak sejuk sgt..so aku dengan bijaknya simpan air dalam botol n letak kat tempat beku 2...then bermula mimpi ngeri pada aku...
kalo order air kat kedai kompem aku baham ais dulu baru aku minum air...kadang2 siap mintak ais extra ag ...huhuhu....geraM beb tengok ais tergedik2 dalam gelas... macam ade bunyi * makanla aku........!!!!
sekarang ni kalau aku nampak ais mula la air liur aku ase cam meleleh2..selagi aku x dapat makan ais selagi tu la kecur air liur aku...huh...
aku taw ais tak elok sebab 2 aku cuba utk tak nak makan..tapi tadi selambe je aku baham ais..hekhek tak ingat langsung dengan azam..cisssss bebedah sungguh

ais...nengok gambo pun aku da gedik nk makan ais

2 comments:

Unknown said...

".geraM beb tengok ais tergedik2 dalam gelas... macam ade bunyi * makanla aku........!!!!".. (kalu kat FB, aku da klik LIKE..)
....mkn ais kire perkara biase je, tp,.. klau tngok ais pastu air liur pn mleleh.. tu dh dkira luar biasa tu... first time aku jumpe org mcm tu... hukhukhuk,...

Unknown said...

@ HAFIEZ86~ XPE T MISZ WAT STATUS KAT FB CAM NI..SAPE X LIKE SIAP

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers