Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, January 6, 2011

FOLLOWER YANG KE - 123



Nampak tak??? nampak tak??? see...
follower aku da capai 123
huhuhu...cam sonok nengok num die...
123
so sempena no 123 ni aku nak wat entry la sikit pasal follower yg ke 123 ni iaitu ayurashidah
yayyyyy.... beri tepukan yang gemuruh pada beliau....
ni header die

http://ayurashidah.blogspot.com/
klik untuk perkembangan otak anak2 

walaupun yang kat atas 2 x nampak cam award..tapi sudi2 la amek.....amek taw x amek kecik ati (-   - !)
korang pun leh amek gak...
ayu rashidah ni duduk ni Senai , Johor... Pn Ayu jugak kata dia ni
nothing special, just a woman full of love n a great muslimah wannabe....
N I love my family very much n very Grateful to have them! Sayang semua!!

huhuhuhu..sayang Pn Ayu rashidah jugak :))

meh ramai2 g blog dia.....
keep supporting each other...
peace 

3 comments:

eik`S noName said...

wahhh....dah masuk 123 follower...bestnye...ahaks...

misz sheyla said...

@eiks ~ mestilah best..weeeeee

ayushida said...

salam, dik, tq ye bg award nih, akk bz gila beberapa ari nih, pastu bb maxis pun gila problem, ari ni masuk opis, baru leh komen kt cni. So, tq for the award !

http://ayurashidah.blogspot.com/2011/01/wah-first-time-dapat-award-lah-tq.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...