Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, January 15, 2011

Dah Tau Lagi Mau Tanya Ke???

* Anda berader di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya: 
"Tunggu bas ke?" 
Anda harus menjawab: "Taklah aku tengah tunggu 
helikopter, lambat plak ari nie ye" 

* Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanya: 
"Ko nak mandi ke?" 
Jawab : "Taklah aku nak pi main lelayang 
kejap, ko nak join?" 

* Anda sedang menulis surat dan rakan anda menegur: 
"Aik? tulis surat nampak?" 
Jawab : "Oh ye ke? aku tak prasan ah...tangan 
aku bergerak sendiri" 

* Anda sedang makan nasik dan orang tegur: 
"Makan nasik?" 
Jawab : " Mata ko buta ke per? Kan aku 
tengah minum teh ais nie?" 

* Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanyer: 
"Baru balik dari keje?" 
Jawab : "Taklah, saya dari rumah, nak pi 
keje lah nie...opis saya dah pindah kat 
rumah..dan rumah saya dah pindah kat opis" 

* Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan sepejabat menegur: 
"Eh kau sibuk ke?" 
Jawab : Takyah jawab, peratikan muker dia 
pastu kompang siket pipi dia. 

* Anda sedang menonton tv ceriter melayu, rakan anda datang lalu bertanyer: 
"Eh citer melayu ke?" 
Jawab : "Bukanlah, nie kan citer Otromen Taro 
menentang Raksaser dari Planet X...ko 
tunggu jap nanti otromen kuar"







2 comments:

Hafeiz86 said...

*anda sedang memasuki sebuah kedai buku
tauke kedai itu berkata : "nak beli buku ke?"
jawapan : "tak.. nak beli sayur.., kobis ade?.."

*anda(seorang) tgh tgu bas kat Bus stop, lalu ade org. tegur : "hai, sorang je ?" ...
jawapan : " tak lah, awk x nmpk ke kawan saye kat sebelah ni?.. kalu x nampak, x lame lg tu.. lagi tiga jumaat.."..

misz sheyla said...

@Hafiez ~ pandAIla.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...