Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, December 7, 2011

Petua mendapatkan Lelaki baik sebagai calon suami

sapa yang tak nak suami yang baik kan???????
beriman ...
hormat orang tua....
sayang isteri......
setia pada yang satu...
bertimbang rasa....
semua la..... Onion Emoticons
hari tu kawan aku ade share satu petua untuk mendapatkan lelaki baik..MSN Onion Icons
petua dia senang aje...cukup senang


perempuan yang nak cari lelaki baik
.
.
.
.
.
.

jadilah perempuan yang baik 


Onion Emoticon
fine
sepenuh ati aku caye 

10 comments:

starzieti said...

hee. tengah cube nak jadi perempuan yg lebih baik dari hari ke hari. :D

Unknown said...

@starzieti
kan...amin..berubah jadi lebih baik.. :)

safurara said...

betul tu.insyAllah Allah akan bantu kite.

Unknown said...

@rara pinkmafia

kan..insyaallah dapat...tapi kena berubah dulu..ye dok ??

Hafizin Jamil said...

tuan belog ni perempuan baik ke tak..?

HyRoSSa NeNy said...

betol...aku sokong ko berubah hehehehe =p

Unknown said...

@hj

musti r baik kan..bhahahahaa...opssss..ade orang kate orang gile pun x ngaku gile...jadi xkan orang baik nk ngaku baik lak kan...jadi jawapan nye boleh la...

@hyrossa
eh...aku dah berubah..ko la patutnye berubah...bhahhahahahaaa

model pakaian muslim wanita said...

salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya

HyRoSSa NeNy said...

ooo aku pon kene berubah ke weyh??? okelah...aku jdkan ko idola aku..boleyh??? =D

Unknown said...

@MODEL

salam kenal..makasi ya kamu...


@hyro
haruslah kena berubah...yaaa itu lah sepatutnya..jadikan aku idola ko...bhahahahhaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers