Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, December 3, 2011

N untuk new york... A untuk amerika


sup: cik amek email saya ni nanti cik boleh order barang kita boleh email quotation terus...
aku : okey2....
sup : nhafizah@blabla.blabla.my
N untuk New York H untuk hongkong A untuk Amerika F untuk Finland I untuk India Z zimbabwe H hongkong @ blabla.blabla.my
aku : =.,=

sup : dapat tak cik????
aku : dapat dah dapat dah
sup: email cik lak...
aku : noraelena@blablabla.blabla
sup : ulang semula cik x dengar 
aku : noraelena N untuk new york O untuk orang blablablablablabla a untuk amerika 
=.,=!
boleh lak die sebut semua nama negara...nak gelak memula last2 aku terikut sama

ohhh.. nora elena bukan la name aku..saje bagi contoh bahahhahahaa ...ape menjengkelkan!!!!!!
bye!!!!!!!

2 comments:

sueada said...

saya pn mcm nie, kak.
senang nk bg org faham.

Unknown said...

lurun
bhhahahhahahaaaa... yup..kalo die sebut aje nanti kang terslah huruf lak kan.. cume ase kelakar sebab die konsisten tol ngan name negara...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers