Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, December 12, 2011

Kalau La kOrang Jadi Halimunan


Korang pernah tengok tak cerita *tak ingat tajuk* kat TV3.. alaaaaa yang die leh jadi halimunan tu..ape ntah nama dia Quicksilver ke ape ntah.... tetiba terfikir lak ape agaknya jadi kalau kite leh jadi halimunan ni????? macam seronok... meh kite tengok agak2 ape yg para-para isteri buat kalau leh jadi halimunan

Para isteri /perempuan
skodeng laki g mana, dengan sape, 
boleh tengok perabot jiran sebelah tanpa di ketahui dan boleh upgrade perabot sendiri keesokkan hari nya
boleh g intip rumah senah kot2 dia ngumpat2 ko...haaaa siap la kan kalo dengar..
tak payah susah2 nak make up bagai
tak kisah pakai baju ape pun orang tak nampak
xpayah nak rebonding2 rambut
xpayah susah2 tengok youtube semata-mata nak belajar cara pakai shawl ala Hana Tajima
tak perlu susah2 fikir nak pakai baju kaler ape...kalo pakai baju kuning seluar purple kasut hijau pun tak kisah


para lelaki
leh skodeng perempuan
leh skodeng perempuan
leh skodeng perempuan

orang yang suka amek kesempatan
boleh g mana2 tak payah bayar tambang
boleh g nyakat orang2 kampung
leh wat ala-ala misteri nusantara
tengok wayang tanpa henti * ombak rindu leh tengok sampai 10 kali..bhahahaha jimat duit bhai

tumpang main game counterstrike umah jiran...

eh banyak lagi la malas nak listkan lagi 

4 comments:

Wan Ahmad Izudean said...

cite halimunan ni masa skolah rendah dulu :)

HyRoSSa aNniE said...

leyh gi nek kapal terbang free...pegi mane2 negare ko nak tanpe kene ade pasport n tak payah bawak duit pape lorrr...

bahagianye hidup...

scha_imal87 said...

kalo aku jd halimunan..aku nk wat2 puaka kat bilik bos..supaya dy mintak dipindahkan..ke unit sebelah pun xpe..ppfftttt

misz sheyla said...

@wan ahmad

kan... tak ingat bile..tapi mase skolah2 dulu r....

@hyrossa

haah..x terfikir lak aku...sonok gak...xde imigresen bagai cek ptptn dah bayar ke belum..bhahahhaa

@scha
derrr.... kalo buat jgn lupe ajak aku...kite bagi die ketaq lutut...bhahahha kalo kantoi ckp la kite gurau2 tu pun nak amek ati..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...