Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Sunday, December 11, 2011

Saya cuma anak angkat.. kenapa mama rahsiakan semua ni pada saya!!!!!!

semalam tengok drama tv3 pasal anak angkat ape ntah... aduiiiiii sakit ati betul kalau drama-drama ni.. logik la sikit.. yee aku tau da name pun drama , mana ada drama yang logik kan??? mcm cerita nora elena. mane ade lelaki yg macam tu dah sekarang.. tapi kita boleh terima lagi kan sebab biasa la nama pun drama.... tapi kalau cerita anak angkat la anak pungut la semua tu memang sakit ati aku tengok.... derrrrrr umur ko dah 20 tahun tak kan selama 20tahun tu kau tak tengok surat beranak ko..tak tengok ic ko??? kan nama ayah dah tak sama ngan adik beradik lain.. tak kan sendiri tak terfikir yang korang tu anak angkat?? aduiiiii la... then bila dah tua baru mak ayah gitau yang ko tu anak angkat ...pas tu sedih macam apa sebab mak n ayah ko menipu ko...plizz la..memang betul2 drama.... tak kan selama ni nama ayah n mak dalam sijik beranak ko sama dengan nama mak n ayah angkat???????
logik la weiiii...

lagi satu semalam... ade ke baling payung aje orang boleh pengsan... payung kot..jarak jauh lak tu...baling la batu ke simen ke...... ni semua pengaruh cerita sinetron la ni... tak logik....

psstt*** ni cuma pandangan aku...

3 comments:

Unknown said...

Dalam alam nyata pun mmg ade.. Xtaw mcm mane ceritanye tp mmg ad berlaku kat tempat saya..

Mase dy nak kawen baru dy taw dy anak angkat.. Menangis2 kat mahkamah bile dy taw perkara sebenar.. Mase tu sy ad kat mahkamah tu atas kes lebih kurang same..

o.O said...

hahahha.. mesti citer indonesia ni kn.. mmg x logik pn citer2 diorg.. tp aku pn xfaham knp kdg2 aku follow gk citer2 cmtu wlupn aku xske.. lalala~

Unknown said...

@miss ct

benarkah???? mcm mana leh tak tahu tu...alaaaa kesiannya

@mizz RFL
x ah citer melayu..kalo citer indon memang dah biase sgt citer ngarut tu..bhahahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers