Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, December 15, 2011

Petua Hilangkan Jerawat


Jerawat penuh di muka????
bosan dengan kehadiran jerawat??
jerawat mencacatkan penampilan??
jangan risau saya ada penyelesaiannya...guna lah harpic ianya membasmi 99% kuman di toilet...
bhahahhahhahahaaa

ok time to get seriyesss
sumber gambar encik gugel

sape tak bosan kan jerawat 24 jam bertempek aje kat muka...macam aku ni hah da berape tahun tak merasa muka flawless bak ...bak...bak ape ea biasa orang guna.. kulit telur ke ape?? kulit telur pun macam x licin sangat.... ahhhh abaikan...sambung balik

pada gegurl and boboy yang ada masalah ni semua jangan risau meh kita cuba petua ni pulak....

ambil putih telur.
 Kemudian campurkan dengan satu sudu madu dan dua ulas bawang putih yang telah ditumbuk. 
Kemudian sapukan pada muka. Biarkan selama 30 minit sebelum dibilas atau dibasuh muka

Buatlah setiap hari untuk hasil yang lebih baik.

aku belum cuba... malam nanti baru nak cuba.. 

" scha malam ni kite bukak spa Q kite balik okeyh" 
tapi madu tadek..xpe2 jgn risau ... guna ape yang ada

3 comments:

scha_imal87 said...

ok set!!!

misz sheyla said...

@scha
set ape??set meja makan ke ape..bhahahahaa..madu tiada bha..kalo guna propolis bulih ka

Anonymous said...

I enjoy what you guys are up too. This kind of clever work and exposure!

Keep up the very good works guys I've you guys to my own blogroll.
Stop by my blog post ; muscle gainers supplements

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...