Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, December 10, 2011

Model cantik ini disingkir dari pertandingan Model kerana ada 2 alat sulit



Seorang model cantik terpaksa menerima kenyataan disingkir dari pertandingan model di Poland setelah mengaku di depan juri yang dirinya mempunyai dua alat kelamin

Demikian diberitakan The Sun, minggu ini.

Si cantik bernama Michalina Manios (22) membuat juri di Poland Next Top Model terkejut setelah dia mengaku sebelumnya dikira lelaki dan kemudian melakukan pembedahan plastik empat tahun lalu untuk memotong organ kelamin lelakinya. Setelah itu ia kemudian memilih hidup sebagai perempuan.

Ia menjadi peserta paling popular di televisyen setempat setelah melakukan pengakuan di depan panel juri tentang rahsianya pada September lalu.

"Saya dilahir sebagai hermaphrodite (berkelamin ganda), dan ketika doktor melihat saya mereka menyatakan saya lelaki kerana memiliki organ kelamin lelaki." katanya.

"Namun, ketika saya membesar, saya lebih cenderung lebih perempuan berbanding jadi lelaki sehingga empat tahun yang lalu saya membuat keputusan memotong organ kelamin saya dan mengganti nama," tambahnya.

Sayangnya, setelah pengakuan itu, para penonton tidak menerima kenyataan dan memutuskan melakukan voting dan menyingkirkan Manios dari pertandingan bergengsi itu.

"Penampilannya luar biasa dan sangat berjaya serta memberikan pelajaran kepada negeri ini," kata satu di antara anggota panel juri, Marcin Tyszka.

Sementara Manios menyatakan dia bersyukur boleh mengikuti pertandingan ini.
"Ini sebuah pengalaman yang sungguh luar biasa.

sumber : sekamar rindu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers