Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Sunday, December 18, 2011

BE pembakar semangat ME pulak??? kus semangat ~ Nuffnang yang baik ati bile lagi Nak bagi BE baru???


dah lama tak tengok BE dalam blog ni...abes dah semua BE dah bertukar Jadi ME.. ohh Nuffnang bile lagi nak bagi BE baru...??? 

Me tu ape?? ME itu adalah Metered Earning


Meter earning ialah hasil dari jumlah pendapatan dari BE yang telah tamat tempoh... Metered earning jugak tak kan bertambah pun..kalau die berhenti ni skala RM 10 ringgit maka dia akan tetap jadi RM 10... kalau BE lain Cerita selagi ianya kekal sebagai BE maka pendapatan tu masih ada harapan nak naik jadi RM 300 ke RM 400 ke... haaaa gitu la kirenya.... faham tak??? 

macam mana nak dapat BE?? itu nanti aku terangkan..sekian mekasih

2 comments:

fairuz said...

amboi kemain banyok awok punye nupnang. bak la belanje keepsi sikitt :3

misz sheyla said...

@fairus

halaahh..tu aje pun yg ade...tu pun seme dah tuko jadi me =,=!..jom2 kite g mkn kepsi...hahaha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...