Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, December 14, 2011

Kisah sengal edisi pagi hari -Edisi Perbualan Telefon


aku : hello
pemanggil : hello boleh cakap dengan en . S*****?
aku : dia tak ada kat tempat dia la sekarang...
pemanggil : tak ada ke?? boleh tinggal pesan tak??
aku : boleh2...kejap saya amek kertas

makanya aku dengan penuh berusaha ambil la kertas ...ye la orang nak tinggal pesan...dengan pen dah ready di tangan, kertas putih terbentang elok depan mata..

aku : okey cik nak pesan ape ye ??? *sambil tangan dah ready nak menulis
pemanggil : gitau die akak nak cakap dengan die..nanti akak kol die balik
aku : =,=! baiklah kak..mekasihOnion Icons

oleh kerana kakak tu dah 2 3 kali kol maka aku pun kol office sebelah ..biasa kalau xde kat office sini S**** g sebelah

aku : hello
Gadis misteri : hello , unit ops
aku : sapa ni Maz*** ka??? * cakap dlm loghat sabah
Gadis Misteri : ya....
aku : Sh**** ada disitu tak
Gadis Misteri : nda ada. Sh**** di Unit blablabla...dia bukan disini..siapa ni??
Onion Icon
aku : xpe lah.bye

=,=! yaaaa aku tau si S****** di Unit Blablabla sebab aku satu unit dengan dia..maksud aku dia berada di sana tak..jumpe bos ka, apa ka.....

2 comments:

cikpuanrosliana said...

masuk maharaja lawakmega la wey lawak gini...baru gempak hehehe

Unknown said...

kalu masuk maharaja mega jadi blur aku ni...bhahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers