Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, January 10, 2011

Wang 1 Juta atau Perempuan Cun

cerita tak ada kaitan sama ada yang masih hidup atau pun yang dah meninggal dunia, meningalkan bilik, dan sewaktu dengannya...pendek kate xde mengene langsung la...
mekasih
layan

Alkesah ada satu billionaire ni yg suka bela buaya dlm kolam belakang banglo dia.Org kaya ni jugak ada sorang anak dara yg sgt cunn.Di satu parti harijadinya yg ke-60 di rumahnya,org kaya ni pun wat satu anaunsmen:

"Para hadirin yg dihormati sekalian,di sini sy ingin membuat satu tawaran.Barangsiapa yg dpt menyeberangi kolam penoh boya ini dgn selamat dan hidup2,maka sy akan bg duit 1juta ATAU bleh kawin dgn anak dara sy yg masih bergetah ini......"

Belum pun habis berucap...Splasssssshhhhhhhh!!!!Bunyi air berkocak.Maka kelihatan lah seorg lelaki berenang sedaya upaya sambil menjerit2 ketakutan..diikuti sorakan hadirin.Akhirnya dia sampai ke sebeang kolam dgn cedera ringan dan sedikit koyak2 baju.Org kaya tu teruja dan sgt kagum.dan berkata pd lelaki tu:

"Dahsat sungguh kamu.X sangka ada org yg berjaya sahut cabaran sy.So utk mengotakan janji,kamu nak duit 1juta atau anak dara sy?".Laki tu jawap..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Aku xnak duit ngko,aku xnak anak ngko!!! Aku nak ORG YG TOLAK AKU DALAM KOLAM TADI..,,,
LOL

11 comments:

Wan Gerrard said...

hehehe kalau gerrard nak due2 la =P

misz sheyla said...

@ wan gerrard ~ kan..da alang2 terpakse redah kolam penuh dengan boye

L said...

wanita kuat beleter?? http://lolz-l.blogspot.com/2011/01/out-of-service.html =)

KyêrulL said...

hahahahahahaahahahahah~ dah pernah dengar cerita nie.. tapi dah lupa, so bila baca blk masih tergelak.. kelaka sungguh ^.~

scha_imal87 said...

ngekkk!!..kalO aku..aku nk 1juta tuh...haahha..mmg mate duitan tOl

misz sheyla said...

@ L ~ page x jumpe lor...

@ kyerull ~ bhahahahahaa.... 2 psl nak kene refresh...bwu td jumpe lawak neh..kukuikui

@ scha ~ ko memang ($,$)

KyêrulL said...

itulah~ dah refresh blk. sogar pale otak pakcek hahaha

misz sheyla said...

@ kyerull~ hukhukhuk...kan??kan??kan????

sissyira said...

salam

tamak ni....tak mengira bahaya....tapi itu perempuan kan..

kena pilih satu je lah..hahha

eik`S noName said...

nak duit je...ahaks....
nnt leh cari lagi bini....mane la tau kot2 xkenan anak die ker...haha

misz sheyla said...

@ Syira ~ kompem nak duit kan????hahahahha

@ eik's ~ da taw da..da agak....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...