Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, January 7, 2011

Kisah Sengal edisi pagi hari - Part 2

Hohohohohhooo....
malas nak type panjang2....

si Polan berjalan2 dengan gediknye menuju bilik bos
Mr Smith = Hai Polan, How r u today???
Busy???

si polan tersengih2 ala2 kerang busuk tapi lom sempat si polan cakap pape
si Ziana Zain mencelah

Makcik Ziana Zain : saje wat2 busy
si Polan : haaa, dengar ZZ cakap ape...
sambil melangkah dengan gediknye ke bilik Bos

*************************************************************************

..................LOL...............
apekah???? makin lame makin tak faham aku ngan die..adoiyaiiiii....
maybe die kecik ati kot sebab bos aku rapat ngan si Polan ngan si P0lin
yela...pape benda bos inform pade dorang... 
kalau g mana2 pun bos ajak dorang
die cam  xde fungsi pun...maybe sebab 2 die kerap sound kitorang...
kerja die buat banyak, tapi macam x dihargai...
keje kan banyak , 2 pasal la hal kecik2 xmo gtaw kamu ziana....
huh~

psssttt : Si Polan ko saje yg kene..!!!! kehkehkeh....

nama dan alamat watak dirahsiakan atas sebab2 tertentu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...