Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, January 4, 2011

EDISI TAHUN BARU~ Pertunjukan Tiger Show

ngah BW tadi tercampak jap kat blog Qaseh... ohh tajuk entry die sangat panas youuu..
pertunjukan Tiger Show Di Putrajaya
aishhhh...biar betul... Putrajaya ke???
seyess???
aku tak puas hati so aku pun ape ag masuk la kat Blog PRIA MALAYA ni...
seyessss... sangat terkejut.. 
korang tanye kenape???
meh nengok ni....





aishhhhhh....kalo ni event orang bukan melayu aku boleh terima..tapi aku nengok tepi, kiri, kanan pompuan bertudung..hoh???? watdehel la kan..cam enjoy semacam aje...kakak belakang 2 sengih aje...
aku tak taw sangat info sal event ni..kalo nak tengok sendiri kat blog empunye.....
kalau info ni salah aku mintak maap la..maybe akak ni sengih sebab die enjoy makan free..
huhhh!!!!!

kredit 2
ruangbicarapriamalaya






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers