Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, January 4, 2011

Kek Yang Sangat Sedap Mata Memandang

sape tak suka makan kek angkat tangan!!!!!!!!!!
hueee..aku salah seorang la..
bukan la tak suka sampai tak makan langsung tapi aku kurang sikit la...
tapi kalo orang belanje aku balun gak barang sepotong dua...
tapi skang bukan nak tunjuk kek yang sedap..sebab kalau aku kate sedap pun korang bukan caye...
aku nak tunjuk kek yang sangat kreatif..
memang tabik spring toing...toing...toinggg la pada yang design kek2 ni...

Roda Impian ~ shaye putar Halim

Pizza hut Cakes

Scorpio zodiac sign cake
Prawn Cakes  kaler luna la neh..aduyaiii ade pulak prawn

Banknote counting machine cake
Ka-Ching 

Map of Paris cake
Google cakes

Cake for Nokian
Tayar

tengok kek ni teringat Madagaskar n karakter ni



[Art+Deco+Cake+3.jpg]
nampak berstruktur

tak boleh lawan tugu kat kuching sarawak

Designer shoe box cake
High heel

Love Cakes

Toy Chest Cake
Toys Cakes

Suitcase cake
Seyes ke ni Cake??? 

Rose Cakes, very sweet

Dragon Cakes


Da macam harry Potter punye buku da



Kredit 2

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...