Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, January 4, 2011

Kosa kata hari ini - Part 1

hoh..sejak akhir ni banyak ayat2 perkataan yang senang tapi asyik salah sebut...
huahuahua..kelako gak bila ayat2 yang dah biasa sebut tapi asyik lain sebutan dia.
hohohoooo bila time borak 2 ayat 2 panjang tapi takut membe potong cakap terus terpendek kan ayat2 tu.. ngaaaaaaa~ boleh macam 2?? op kos la
kat bawah ni himpunan kosa kata terbaru yang aku and the gang salah sebut

trest maksud  =  test drive atau try cube test
cup cadan cedap =  sup cendawan ag sedap pada sup ayam
kolumpe = kuala lumpur
zine = zina
spontin = spontan
pejang = perang
ani cup = ani sup
nampek = nampak

itu sahaja pelajaran kita pada hari ini

ape tengok2???? ada hutang ka???




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...